İngiliz değilim, ama Green'i öldürmek istedim. Bir keresinde FM'de kalecim öyle bir gol yemişti, onu da öldürmek istemiştim. O gole kadar herşey İngiltere'nin istediği gibiydi, hatta farkı açabilirlerdi ama ondan sonra.... Kenardaki Beckham'ın yüzü bile değişti. Herkes adeta "Zaten biz biliyorduk bu kaleciyle olmayacağını" moduna geçti.
Onun dışında ilk defa futbol izlediğimizi anladık sanırım. Takım halinde paslaşmalar, sistem, taktik falan, güzel şeylermiş. Bir de vuvuzelaların azalan sesini daha da bastırmaya çalışan zurnalılar, gerçek tezahuratlar, pozisyonlara gerçekten tepki vs. Bunları çok özlemişiz.
Görüntü kalitesi de yüksek bir maçtı :p Yakışıklıyı seçmek zordu ama Gerrard hafiften Kewell'ı da andırdığından oyumu aldı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder