Nerrde Elano, nerde Elano?
Sakat biliyorum, riske edilmemesi normal ama gözlerim onu aradı daaa.
Zaten 0-0 bitti, yakışıklı falan seçmiyorum, daha önce yine bir Portekiz maçına yapmıştım bunu. Portekiz de iki 0-0 arasına 7-0 sığdırmayı başardı ya, helal olsun.
Ama yine fena maç değildi, onun ve sırtına basılmasının hatrına Julio Cesar'ın resmini koyayım baari.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder